Via MijnCN kunt u online uw overheidszaken regelen. Hiervoor moet u eenmalig een account aanmaken en activeren. Klik hiervoor op onderstaande link en vervolgens op ‘account aanmaken’.

Maak account aan

Let op: voor het aanmaken van een privé of zakelijk account heeft u een CRIB-nummer nodig. Heeft u nog geen CRIB-nummer? Ga dan eerst langs de Belastingdienst Caribisch Nederland om deze aan te vragen. Indien u als werkgever een account aanmaakt om verzuim te melden en loonderving aan te vragen, moet u uw zakelijke CRIB-nummer en e-mailadres gebruiken.

Account aanmaken en activeren

Onderstaande video legt u stap voor stap uit hoe u een account aanmaakt en activeert. Of lees het na in dit stappenplan.

0:00
0:00
/
0:00

Eenmalige verificatie

Een extra verificatiecode is nodig om uw identiteit te verifiëren. Daarnaast zorgt de verificatie ervoor dat uw (historische) gegevens van de Belastingdienst/Caribisch Nederland en de RCN-unit SZW aan uw account worden gekoppeld.
Onderstaande video legt u stap voor stap uit hoe u uw account eenmalig verifieert. Of lees het na in dit stappenplan.

0:00
0:00
/
0:00

2-Factor Authenticatie

Wij adviseren u om naast de standaard beveiliging ook 2-Factor Authenticatie te activeren. U gebruikt dan niet één, maar twee sleutels om het slot tot uw account te openen. Indien u de online diensten van SZW gebruikt, is 2-Factor Authenticatie verplicht. Lees hier meer over 2-Factor Authenticatie. Onderstaande video legt u stap voor stap uit hoe u 2-Factor Authenticatie activeert. Of lees het na in dit stappenplan.

0:00
0:00
/
0:00

Meer informatie

Zoekt u meer informatie over het aanmaken en activeren van uw account? Lees hier de meeste gestelde vragen en antwoorden.