Heeft u vragen over de eenmalige verificatie? Lees hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden. Wordt uw vraag niet beantwoord? Neem dan een kijkje bij de andere FAQ’s of neem contact op met de helpdesk van MijnCN.
De overheid moet uw identiteit verifiëren alvorens ze uw (historische) gegevens koppelen aan uw MijnCN account. Eenmalige verificatie is verplicht indien u voorheen een account had om uw inkomstenbelasting in te dienen en/of indien u gebruik wilt maken van de online diensten van SZW. Door eenmalige verificatie worden uw gegevens beschermd.
Nadat u bent ingelogd wordt u gevraagd uw account eenmalig te verifiëren. Klik op de knop ‘verificatie aanvragen’ en vervolgens op ‘aanvragen’. Er wordt met de post een verificatiecode gestuurd naar uw adres zoals bekend bij de Belastingdienst Caribisch Nederland. U kunt de brief met verificatiecode ook ophalen bij de balie van de Belastingdienst Caribisch Nederland op vertoon van een geldig legitimatiebewijs.
Zodra u de code heeft ontvangen, logt u opnieuw in op MijnCN. Onderin het tekstblok ‘Eenmalige verificatie van uw account’, klikt u op ‘Verifieer’. U vult de code in en klikt nogmaals op ‘Verifieer’. Toegang tot uw account is nu volledig geverifieerd. Lees het na in dit stappenplan.
Neem contact op met de helpdesk van MijnCN.
Als u de verificatiecode al heeft aangevraagd, maar geen brief heeft ontvangen, dan kunt u deze nogmaals aanvragen. Let erop dat de brief wordt gestuurd naar het adres dat bij de Belastingdienst Caribisch Nederland bekend is. Houd er rekening mee dat het bezorgen van de post enkele weken kan duren. U kunt de brief met verificatiecode ook persoonlijk ophalen bij de balie van de Belastingdienst Caribisch Nederland op vertoon van een geldig legitimatiebewijs.
Wilt u een adreswijziging doorgeven, dan kunt u persoonlijk aan de balie van de Belastingdienst Caribisch Nederland de wijziging doorgeven. Zorg dat u uw identiteitsbewijs (sedula) en CRIB nummer bij u heeft.